2025
VPharma is lid geworden van het netwerk.
Freedelity begint met de inspanningen om buiten België uit te breiden, door een gloednieuwe smartcardlezer te creëren waarmee alle burgers in heel Europa zich bij het netwerk kunnen aansluiten.
2024
Spar is lid geworden van het netwerk.
Installatie van de eerste CustomerScreens, waarmee de klantbeleving bij de kassa wordt verbeterd door hen in één keer alle tools te bieden om zich te registreren, hun gegevens te controleren en nog veel meer!
2023
1 januari: Freedelity helpt bij de integratie van de verkooppunten van Mestdagh binnen het netwerk van Intermarché. De Freedelity-kiosken dragen actief bij aan het creëren van een database voor marketingdoeleinden.
In samenwerking met SIRIUS Insight lanceert Freedelity Dividuals, een nieuwe oplossing voor sociaaleconomische en sociaal-demografische segmentatie.
Een geslaagde samenwerking tussen Freedelity en de uitgever van retailoplossingen ten dienste van onze gemeenschappelijke klant Medi-Market.
Freedelity biedt voortaan aan elke actieve consument de mogelijkheid om een gepersonaliseerde e-mail te ontvangen met een afrekening en maandelijks overzicht van zijn voordelen en uitgaven. Deze informatie is ook te vinden op het portaal en in de MyFreedelity-app.
Uitbreiding van het Freedelity-aanbod ter ondersteuning van de digitale interacties voor de consumenten aan de kassa.
Bekijk de folders van uw lievelingsmerken op uw televisie. Eerste versie van de MyFreedelity-app speciaal voor gebruikers van Android TV.
2022
Een nieuwe module genaamd 'klantportaal' maakt het aanbod van CustoCentrix compleet. Intermarché België heeft het met succes geïmplementeerd.
2021
Freedelity registreert meer dan 100 miljoen verkoopverrichtingen.
MyFreedelity biedt voortaan een overvloed aan mogelijkheden via de QR-code.
Lancering van de nieuwe website CustoCentrix.
2020
Meer dan 6 miljoen consumenten gebruiken nu het Freedelity-systeem.
Lancering van een nieuwe en uitgebreidere versie van het consumentenportaal onder de naam MyFreedelity.com.
2019
Lancering van CustoCentrix, een oplossing die op internationaal niveau kan worden gebruikt.
Lancering van een nieuwe en uitgebreidere versie van de app MyFreedelity, waarbij gebruikers zich onder andere volledig kunnen ontdoen van alle klanten- en getrouwheidskaarten in hun portefeuille.
2018
Mei 2018: de nieuwe Europese regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens (AVG) treedt in werking. De door Freedelity ontworpen oplossingen blijken een grote troef voor de merken en handelaars om aan de regelgeving te kunnen voldoen.
2017
Er breekt een nieuwe fase aan met voortaan niet minder dan 4 miljoen consumenten.
2016
Freedelity verwelkomt consument nummer 3.000.000.
2015
Freedelity verwelkomt consument nummer 2.000.000.
2014
Freedelity viert dat er één miljoen consumenten gebruikmaken van het systeem via het netwerk van partners.
Lancering van een eerste versie van de app Freedelity waarmee consumenten hun persoonsgegevens kunnen raadplegen en controleren en van de voordelen kunnen profiteren.
2013
Nog meer grote merken sluiten zich aan bij het concept waardoor het aantal consumentenprofielen in de Freedelity-database toeneemt.
Freedelity toont haar technologische knowhow door via een eID op een iPad of Android-tablet toegang te geven tot de overheidsportalen.
2012
Ondertekening van het eerste contract met een merk met meerdere verkooppunten en eerste integratie met een kassasysteem.
Ontwikkeling van de eerste zuilen die zijn uitgerust met een elektronische identiteitskaartlezer.
2011
FidelID SPRL wordt Freedelity SA.
Eerste keer dat in de wereld een identiteitskaart werd uitgelezen op een tablet.
2010
Lancering voor zelfstandige winkels, beginnend met de handelaars in Nijvel.
2009
Oprichting van FidelID SPRL met het aanleggen van de Freedelity-database en de uitrol van het concept van gezamenlijke bijwerking van persoonsgegevens door handelaars en retailspelers.